Va astept www. adichirila .RO

Bacău: Adrian Chirilă Schimbă look-ul din foarfeca









La doar 20 de ani, Adrian este un hair-stylist profesionist, gata la orice oră să-şi mulţumească clienţii cu tunsori moderne. „Dacă la început am perceput această pasiune ca pe o joacă, cu timpul am reuşit să-mi clădesc o carieră frumoasă şi o afacere din care câştig bine“, ne-a spus tânărul.
Prietenii, primii săi clienţiPrimele încercări au avut loc în copilărie, clienţi fiind-ui prietenii. Abia apoi, pe mâinile sale s-au lăsat şi rudele. „Am pus devreme mâna pe foarfecă. Pe la 12 ani, am început să-mi tund singur părul. Apoi mi-am tuns toţi prietenii din cartier, după care mătuşile, verişoarele şi părinţii“, a detaliat băcăuanul. Pe la 17 ani, s-a angajat la un salon din oraş, iar în doar trei ani şi-a clădit o carieră frumoasă. „Am început să lucrez la 17 ani, într-un salon din zona Nord a oraşului, unde activez şi în prezent. Dacă la început am fost plătit cu un salariu decent, acum jumătate din profitul afacerii îmi revine mie“, a explicat el.
Tunsoarea „Bob“, la mare căutareTalentul tânărului a fost remarcat şi de hair-stylişti profesionişti în cadrul seminariilor de tuns la care a participat. „Ultima oară am luat cursuri de hair-styling la Iaşi. Este vorba despre tehnici de tuns la care au participat profesori hair-stylişti din toată ţara“, a adăugat Adrian.
Foarfeca sa şi-a lăsat amprenta pe look-ul tinerilor băcăuani. „Au trecut prin mâna mea aproape toţi băieţii din zona Nord a oraşului care doreau frizuri mai ciudate“, a precizat tânărul.. Cea mai mare satisfacţie o are atunci când vede clientul mulţumit şi crede că indiferent de frizura sau coafura aleasă, părul trebuie să arate îngrijit. Frizurile în linii grafice, dar şi tunsorile moderne, precum „bobul“ sau „creasta“ sunt cele mai solicitate de tinerii care vor să-şi schimbe imaginea. Adrian vrea ca în cinci ani să-şi deschidă un salon de coafat. „Deja am un plan pe care urmează să-l pun în aplicare“, a încheiat tânărul.
Profil
Născut. 07 ianuarie 1989, Bacău. Studii. A absolvit Colegiul Naţional „N. Karpen“ din Bacău, Specializarea Electromecanică şi Automatizări.Familie. Necăsătorit.
Întrebări şi răspunsuri
Ce tunsori preferi?Realizez uşor şi cu plăcere orice fel de frizură. Ideea îmi vine în timp ce tund, dar cel mai mult îmi plac cele în extrem pentru că sunt vizibile şi au linii clare.
Ce sfaturi le-ai da băcăuanilor pentru întreţinerea părului?Imaginea unei persoane este foarte importantă în ziua de astăzi şi îi sfătuiesc pe toţi să vină la salon, indiferent dacă e o zi specială sau nu, pentru că întotdeauna este nevoie de sfatul stilistului.
Ce-i place
Lui Adrian îi place să călătorească foarte mult şi să cunoască mereu oameni noi. De asemenea, îi admiră pe cei care ştiu să se distreze şi îi place să petreacă prin cluburi.
Ce nu-i place
Nu suportă oamenii falşi, egoişti şi invidioşi şi face tot ce îi stă în putinţă pentru a evita monotonia.






0 comentari:

Intra si TU !!!

Persoane interesate